måndag 8 oktober 2012

Arbetsrutiner

Idag var min första arbetsdag som började med att dom var ledig från skolan så alla var hemma. Min värdmamma hade ett läkarbesök och min värdpappa for till jobbet så jag var ensam med dom i nån timme. Det började med tårar för att deras pappa skulle fara sen blev det mer tårar för att det var fel tröja.. Efter det återhämtade sig alla och vi såg på tv i typ 10 min för sen dog den så då målade vi tills Elicia kom hem. Så packade vi in alla ungar i bilen och gled in mot Annapolis för att äta lite lunch och handla. När vi kom hem så kom stressen, kläderna som tvättats skulle vikas och bäras upp, maten skulle lagas och vardagsrummet skulle städas och dammsugas, barnen skulle ta på sig pyjamas. När allt detta var gjort och David hade kommit hem så gav vi barnen till han och satte oss i soffan. Jag och Elicia bestämde oss då för att se de nya avsnitten av Greys och vi båda två satt i soffan och grät som små barn, när David kom ner skrattade han bara åt oss. För att sammanfatta så har dagen varit hektisk, jobbig och lärorik.


2 kommentarer:

  1. Det kommer kännas bättre när du kommit in i det :) Lycka till!

    <3/Jen

    SvaraRadera
  2. Ojojoj! Låter verkligen som en rivstart! Tur att du fick avsluta med lite greys i alla fall!
    /Y

    SvaraRadera